Класному керівнику

Родинне свято — «Вогник» 

«Вийшла з березня весна...»


Мета: познайомити дітей із весняним пробудженням природи; сприяти розвитку спостережливості, вихованню естетичних почуттів, любові та поваги до матері, до своєї родини, рідного краю, рідного слова.
(Лунає святкова музика.)
В е д у ч а.
Вийшла з березня весна,
Усміхом позначена.
І струмків дзвінких вона
Кличе на побачення.
Ти слова нам принеси,
Птахами наспівані.
Скільки сонця і краси
У твоєму імені!
– У кожного є своя улюблена пора року. Кожен обирає сам до душі ту пору року, у якій почувається тепло і затишно. Але особлива мить настає тоді, коли за вікном — у зеленій бруньці, у гарячому промінчику — вгадуються перші кроки Весни, улюбленої пори року, яка навіює особливу радість...
(Діти заходять до зали. Хлопчик заводить двох дівчаток.) (Читати далі...)



Година спілкування "Хочеш бути щасливим – будь ним!"

Мета. Ознайомити учнів із духовними та історичними надбаннями народу, розширити розуміння поняття «щастя», виховувати людяність, почуття доброти, чуйності, поваги до своїх батьків, старших людей; формувати активну життєву позицію, вміння формулювати моральні судження.
Обладнання. Фонограма запису цитат учнів з твору „ Батьківська хата”;

(Лунає повільна мелодія)

Учитель.   Життя одне – хто стане суперечить?
                   Людині в нім, як дереву, рости.
                   Щоб і тоді, коли настане вечір,
                   То вистачило думці чистоти!
                   А дні летять, неначе птахи в вирій,
                   Буває в них і лиха, і біди,
                   Та тільки той, хто в щастя завжди вірить,
                   Не згубить душу в зимні холоди,
                   І той, хто віри не згубив,
                   Умів добро у людях відшукати,
                   Не марно вік на цій землі прожив
                   І має що нащадкам передати.

( мелодія стихає )

- Шановні учні, батьки, гості я щаслива бачити усіх вас разом у нашій гостинній залі. Ми зібралися сьогодні разом не випадково: вам, моїм учням, 14 років. Ви стоїте на порозі складного періоду, який Жан Жак Руссо назвав „другим народженням”. Навіщо ми прийшли в цей світ? (Читати далі...)

Виховна година 

"Добридень тобі, Україно моя!"

Мета. Виховувати почуття любові до Батьківщини, почуття патріотизму та гордості за приналежність до українського народу; утверджувати в учнів принципи високої моралі та необхідності розбудови держави на принципах демократизму; формувати повагу до державних символів України; збагатити знання учнів про українську пісню – духовну основу життя народу.
 (Сцена святково прикрашена: вишитими рушниками, вінками,  символікою. На сцені ансамбль учнів.)
Вчитель. Струмок серед гаю, як стрічечка.
На квітці метелик, мов свічечка.
Хвилюють, малюють, квітують поля –
Добридень тобі, Україно моя! (П. Тичина)

(Пісня «ДОБРИЙ ДЕНЬ, МАТУСЮ УКРАЇНО». Слова і музика: Н.Рубальської.)
Вчитель. Людське безсмертя з роду і до роду
Увись росте корінням родоводу.
І тільки той, у кого серце чуле,
Хто знає, береже минуле,
Хто вміє шанувать сучасне,–
Лиш той майбутнє вивершить прекрасне.
Доброго дня усім присутнім у цій залі. Перш ніж розпочати нашу святкову програму, давайте згадаємо, чим є для кожного з нас Україна. (Читати далі...)



Здорова людина – здорове суспільство 

Прес-конференція

Мета. Зосередити увагу учнів на розкритті поняття «здоровий спосіб життя»; виробляти активну життєву позицію; спонукати учнів до самозбереження; проаналізувати найбільш розповсюджені вади здоров’я серед школярів; висунути корисні поради щодо збереження здоров’я.
Обладнання. Мультимедійні ресурси.
Хід заходу.
Класний керівник. Сьогоднішня наша зустріч присвячена найактуальнішій проблемі сучасності – здоровому способу життя. Кожна людина на землі повинна народжуватися здоровою, жити в злагоді та любові в сім’ї, родині, державі, підтримувати та оберігати здоров’я рідних і близьких, думати про прийдешнє, бути готовою передати своїм дітям набуті вікові знання, мудрі закони вічного єднання душі й тіла.
На запитання «Що  таке здоров’я?» сучасна наука налічує близько 300 відповідей, зокрема «Здоров’я – це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб, фізичних дефектів; психологічне, соціальне і духовне благополуччя». (Читати далі...)



Знайди своє «Я» і живи в гармонії з ним!

Практикум
Мета: довести учням ідею неповторності й унікальності кожної особистості; розвивати здібності аналізувати себе та свої вчинки; виховувати любов до себе та оточуючих, почуття справедливості та гуманності, естетичні смаки та уподобання.
Очікувані результати:
Учні: дізнаються про 5 складників особистості сфер життєдіяльності людини;
 наведуть докази особливості та унікальності кожної людини;
 напишуть вірш про себе, який допоможе визначити їх унікальні якості.
Основні ідеї:
 Я − особливий, бо я  − унікальний.
 Я − особливий, бо я «дивовижно створений».
 Люди не є досконалими.
 Я маю особливу цінність, бо мене безмежно люблять.
 Те, що ми особливо цінуємо, потребує дбайливого ставлення.
Ключові поняття:
Унікальний – єдиний у своєму роді.
Здоров`я − стан абсолютного розумового, фізичного та соіцального благополуччя, а не тільки відсутність хвороби.
Обладнання: дошка та крейда, особливо дорогий предмет для вас, папір, ручки.
Епіграф : «Те, що є навколо нас, ніщо в порівнянні з тим, що всередині нас». (Читати далі...)



Найпростіший і найдієвіший
 відпочинок – сон
Круглий стіл
Мета. Розкрити значення сну для здоров’я людини, як найпростішого і найдієвішого відпочинку; донести важливість дотримання режиму сну, скласти пам’ятку «Насолоджуйся сном і бережи його!».
Обладнання. Релаксаційна музика, картки з висловами, малюнок людини, паперові зірочки, листок-пам’ятка.
Хід заняття
Класний керівник. Часто ми з нетерпінням чекаємо вихідних, рахуючи дні і з небажанням прокидаючись вранці і відправляючись на роботу чи в школу на заняття. А між тим відпочити на вихідних виходить рідко, адже це теж потрібно вміти. Перше, що потрібно для повноцінного відпочинку - глибокий і спокійний нічний сон – найпростіший і найдієвіший відпочинок. Під час сну всі наші системи та органи відпочивають, а організм відновлює свої сили. Якщо сон буде недостатнім, то на наступний день людина буде менш працездатна і в'яла. Недосипання пагубно позначається на дитячому організмі, викликає нервозність, послабляє опір захворюванням, сповільнює фізичний розвиток. Крім того при недостатній кількості сну в організмі... (читати далі...)



Вміння відпочивати робить людину успішною та культурною. 
Етичні діалоги
Мета. Познайомити учнів з можливими варіантами відпочинку, переконати в необхідності своєчасного відпочинку, спонукати учнів до повноцінного відпочинку, рекомендувати учням мандрівку, як один із найефективніших способів повноцінного відпочинку; формування в учнів правильного уявлення про здоров’я, здоровий спосіб життя; виховання дбайливого ставлення до свого здоров’я.
Обладнання. Мультимедійні ресурси, фото та відео матеріали.

Хід заняття.
Слово класного керівника.  У шаленому сьогоденні відпочинок - це вже не тільки яскравий прояв особистості, це вміння виймати себе з бурхливих життєвих процесів, а реально - це мистецтво вчасно зупинитись на вимогу власного Я. Прислухатись і найголовніше почути себе.
Сьогоднішні етичні діалоги – мають бути вільним спілкуванням. Кожен може висловити свою думку, поставити запитання, дати пораду, поділитися досвідом: як запобігти втомі організму? Тема сьогоднішнього діалогу – твердження відомого професора, академіка Національної академії медичних наук України Владислава Гриня – «Вміння відпочивати робить людину успішною та культурною». (Читати далі...)




Дослідницько-пошуковий проект
Природа наша – мати,
 треба її оберігати
Методичний доробок - проект «Природа наша – мати, треба її оберігати» містить методичні рекомендації щодо використання проектних технологій на уроках та в позаурочний час, дослідницьку діяльність учнів, учителів, батьків у рамках довготривалого  проекту «Формування культури здоров’я сучасного школяра».
Зміст заходів спрямований на популяризацію здорового способу життя, осмислене уявлення про значення природи в житті людини, про позитивний вплив природи на здоров’я людини при розумному її використанні. Розрахований на учнів 5 –9 класів.
Даний матеріал може бути використаний заступниками директорів з виховної роботи, педагогами-організаторами, учителями географії, біології, класними керівниками 5 – 9 класів. (Читати далі...)

Немає коментарів:

Дописати коментар